Daar staat O & P Installaties garant voor. “Met het bieden van kwaliteit alleen ben je er niet. Kwaliteit zou een vanzelfsprekendheid moeten zijn,”
aldus Özkan en Paulissen (eigenaren) van O & P Installaties. “Het bieden van service zegt iets over hoe een bedrijf is en wat je van hen kan verwachten.
Wij zijn pas tevreden als de klant tevreden is.”
Tot de klantenkring van O & P Installaties behoren onder andere Woonstichting Leystromen, Buas Breda, SOVAK Terheijden, Woonstichting Alwel Breda, gemeente Gilze-Rijen en nog diverse andere klanten. Grote organisaties waarvoor O & P het onderhoud verricht. O & P Installaties is een betrouwbare partner.
“Wij hebben een 24-uurs service. Bij een storing proberen we eerst telefonisch de storing op te lossen. Mocht dit niet werken dan zijn we snel ter plaatse om de storing direct te verhelpen. Vierentwintig uur betekent bij ons echt vierentwintig uur.” Een andere kracht van O & P is de flexibiliteit. “Bij ons geen negen tot vijf mentaliteit. Op het moment dat we telefonisch in gesprek zijn is het altijd mogelijk om via het contactformulier op onze website de vraag te stellen. Er wordt dan zo snel mogelijk contact opgenomen.”
O & P werkt niet alleen voor grote instanties, ook particulieren kunnen bij ons terecht. “Voor ons is geen klus te klein. Bij particulieren is luisteren misschien van nog groter belang dan bij grote bedrijven. Wat wil de klant precies en hoe wil de klant het hebben. Aan ons de taak om praktisch mee te denken. Soms levert een kleine aanpassing in het originele plan een heel groot voordeel voor de klant op.”
Elektra, loodgieterswerk, legionella beheerplannen, onderhoud en aanbrengen van (zinken) dakwerken, aanbrengen en onderhouden van cv-installaties, onderhoud noodverlichting, LED-verlichting, datacommunicatie, domotica (huisautomatisering) en slimme installaties.